پدر علم بازاریابی نوین، فیلیپ کاتلر، معتقد است که بازاریابی برپایه نیازها و خواسته های تأمین نشده شکل می گیرد و بازاریابی را علم و هنر شناسایی، خلق و تبادل ارزش به منظور برطرف ساختن نیاز یا خواسته ای از بازار هدف تعریف میکند.
فرایند بازاریابی با تحلیل محیط و بازار و شناسایی نیازها آغاز شده و مراحل زیر را در پیش می گیرد:
- تحلیل محیط و بازار
- تعیین بازار هدف
- تدوین استراتژی بازاریابی
- تعیین عناصر آمیخته بازاریابی ۴P
- کنترل و بازنگری
جهت تدوین استراتژی بازاریابی و پیشبرد هر چه بهتر برنامه های بازاریابی، خدمات زیر در شرکت آرتان ارائه می گردند: