با وجود آگاهی صاحبان کسب و کار ها از میزان اهمیت برندینگ، برنامه های برندینگ برای بیشتر این افراد بسیار ناشناخته است. برندینگ به معنای طراحی لوگو، نشان ، انتخاب رنگ سازمانی و … نیست و به مجموعه اقدامات و برنامه هایی اطلاق می شود که در نهایت مشتری را وفادار و با شما همراه می نماید. بنابراین تمامی انواع تبلیغات به عنوان ابزار برای تحقق برنامه های برندینگ مورد استفاده قرار می گیرند. برندسازی مسیری است که به واسطه آن مشتریان، محصولات و خدمات یک شرکت را درک و تجربه می کنند.
در واقع برند شما تعهدی است که به واقعیت پیوسته و اعتماد مخاطب شما را جلب نموده است و مشخصا برای تحقق تعهدات باید بکوشیم تا برنامه های بازاریابی منطبق بر برنامه های برندینگ در کسب و کار خود داشته باشیم. شما با برنامه برند سازی قادر خواهید بود به چشم انداز برند خود دست پیدا کنید، تداعی ها را در ذهن مخاطب شکل دهید و برای تبلیغات خود برنامه و هدف داشته باشید.
برنامه های برند سازی برنامه های میان مدت و حتی بلند مدت هستند و ممکن است در کوتاه مدت منجر به افزایش فروش نشوند. موفقیت برنامه ها و استراتژی های برند سازی با ارتقا ارزش برند قابل اندازه گیری می باشد.
در شرکت آرتان بر حسب نیاز مخاطب، خدمات مشاوره برند سازی، احیای برند و امکان سنجی برند سازی تدوین می شود. این خدمات ویژه استارتآپها، شرکت های دانش بنیان و سایر کسب و کار ها مبتنی بر فناوری طراحی شده و قابل ارائه است.